Powered By Blogger

maandag 28 februari 2011

Back in town!!

Aan alle leuke dingen komt een einde en dat gezegde is er niet voor niets! Ik kan jullie verklappen dat dit ook echt zo is!! Een heerlijke week achter de rug, sneeuw, zon en verder nog alle ingrediënten die aanwezig moeten zijn voor een leuke wintersportvakantie > hapje;drankje en.............vergeet de lusten voor het oog niet! De skileraar!

Zelf zijn wij geoefende skieërs dus voor ons geen Fritz, Klaus, Peppi of Ludwig meer, maar kijken is ook leuk! Helaas zijn de meeste skileraren na het skiseizoen gewone boeren met een alpenwei vol Milka koeien en zo gedragen zij zich ook. Dan wordt het geheel toch iets minder appetijtelijk!!

Heb inmiddels een twitter account aangemaakt en zelfs al twee volgers > mijn trouwe partners in crime Judith en Désirée. Ben helaas nog niet in het bezit van een smart phone dus moet helaas ouderwets twitteren via de computer. Ik denk dat ik toch maar een aanval ga doen op 1 van de smartphones van manlief, die heeft er geloof ik drie en dat is ook een beetje overdreven toch? De Iphone voor mij soms??

3 opmerkingen:

  1. lijkt me niet meer dan logisch dan de iphone vanaf nu jouw eigendom is;)!
    ik ga je even opzoeken op twitter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja als je toch mag kiezen zou ik voor de iPhone gaan. Let wel even op de batterij. Willen bij wat oudere exemplaren nog wel eens snel opgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elja,
    Ik ga je ook volgen hoor! Je wordt zo wel op kosten gejaagd, moeten we ook nog een iPhone gaan aanschaffen (grapje).
    En daarna een cursus volgen hoe je om moet gaan met de iPhone!
    See you!

    BeantwoordenVerwijderen