Powered By Blogger

woensdag 16 februari 2011

The day after..............

Deze titel ligt natuurlijk erg voor de hand, maar ik kon het niet laten! Zeer enerverende bijeenkomst gehad met Désirée en Judith, Gillian en onze coaches Edo en Erik. Het format krijgt steeds meer vorm en tijdens deze begeleidersbijeenkomst (weer zo'n woord voor een galgje) werd onze rol ook meer inzichtelijk. Wat doe je wel en vooral wat kun je beter laten. Het is natuurlijk heel makkelijk om een nieuw bericht op de blog van je toch al aarzelende collega neer te sabelen en volkomen los te gaan met jouw "feedback"!

Nee............volgens Edo (23 dingen) en Erik (10 dingen) gaan wij schouderklopjes uitdelen, veel smilies plaatsen en vooral héééél positief zijn. Nee hoor, deze drie musketiers gaan serieus aan de slag en vinden het vooral leuk om jullie allemaal te enthousiasmeren. Voorlopig ben ik nog steeds op ontdekkingsreis met deze blog en kom ik zeer verrassende dingen tegen. Ik zou zo zeggen: tot tweets, hyves, facebook, bibliotheek 2.0, librarything, 23 dingen................see you on line!







4 opmerkingen:

  1. Na vanmiddag even met je gesproken te hebben en nu je blog te lezen. Leuk om alvast de bevindingen van de musketiers te lezen. Ik sta te popelen :-) maar zal me zo geduldig mogelijk gedragen ;-)
    Zo nu nog even naar de volgende musketier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,
    van naam ken ik je iig wel, leuk dat je me volgt (en ik jou) en dat we van elkaar kunnen leren!
    ik vind jouw achtergrond ook wel erg leuk en gezellig:)
    veel succes en plezier met 23dingen,
    groetjes diantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n smiley kan het niet meer fout gaan...
    Er zijn ook een aantal vrijwilligers die mee gaan doen. 23/10 dingen, wij zijn er klaar voor:)

    BeantwoordenVerwijderen