Powered By Blogger

maandag 14 februari 2011

The day before...............23Dingen instructie!


Dinsdag 15 februari gaan Désirée, Judith en ondergetekende aan de slag met Edo om ons in te graven in het 23Dingen web. Ik ga ook direkt een voorstel lanceren om ons als werknaam De Drie Musketiers te geven.

Wij gaan de strijd aan op het social web en vooral met onszelf denk ik zo. Ik ga er namelijk wel vanuit dat -hoezeer wij ons ook thuisvoelen op het web- er dingen zijn die wij nog niet geheel zullen beheersen.

Kortom een uitdaging en dat op onze leeftijd!

Over leeftijd gesproken > je bent nu eenmaal nooit te oud om te leren en persoonlijk vind ik alles waar ik nog niets van afweet een ontdekking en verrijking van de geest. Dit klinkt een beetje als een spirituele goeroe dus snel down to earth en even aarden!
Maar dinsdag 15 februari is de grote dag en ik ga jullie op de hoogte houden van onze avonturen op het grote wonderlijke wereldwijde web. Reizen jullie met mij mee?

1 opmerking: