Powered By Blogger

dinsdag 17 mei 2011

We zijn weer on line!

Net terug van een weekje off line maar dat ben je al weer snel vergeten! Mijn Google reader is de tel kwijt geraakt, het postvak van mijn gmail puilt uit en dan heb ik het nog niet eens over de postvakken van mijn privé- en werkmail. Snel even wat blogs bekeken die -met dank aan Désirée- goed zijn bijgehouden. Er waren weer allemaal leuke posts geplaatst wat mij gelukkig wel weer inspireerde.

Zo kwam ik een filmpje tegen over Facebook. In diverse posts is goed te lezen de aarzeling die sommigen onder ons hebben om hieraan mee te doen. Voornamelijk over wat er via Facebook inhoudelijk te lezen zou zijn. De Australische comedy show Hungry Beast heeft hierover een zeer leuk filmpje gemaakt dat via deze link te zien is. Het gaat erover dat "men" bijna alles op Facebook zet, maar als diezelfde dingen rechtstreeks aan een persoon worden gevraagd dan zijn de reacties zeer verrassend!! Uitermate humoristisch neergezet.

Verder kwam ik tijdens het surfen op het web een bijzonder aangename site tegen: Mashable. Hierop vindt je werkelijk alles op het gebied van trends, tips en trucs over social media. Bijvoorbeeld welke idiote gadgets er weer te vinden zijn voor Ipad, Iphone etc.

Hoe vinden jullie deze Iphone TV hoed?

Verder vindt je onder de optie video de meest leuke en satirische filmpjes op het gebied van de social media. Ook leuk om even te bezoeken is de site over de Iphone Hierop staan alle nieuwtjes en gadgets voorje Iphone. Waarschuwing: je wordt er wel een beetje hebberig van!

Ik ga mij nu opmaken voor #21 en #22 en post hierover mijn bevindingen later deze week.

3 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje over Facebook op straat. Wel een hele goede en voor sommige mensen misschien een eyeopener en een waarschuwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig filmpje over Facebook. Spreekt voor zichzelf. Denk goed na voor je iets de wereld in roept!

    BeantwoordenVerwijderen