Powered By Blogger

vrijdag 6 mei 2011

Even "off line"

Op het moment dat ik dit berichtje de wereld in stuur staat de gang vol met spullen die nog de auto in moeten! Hoe bestaat het toch elke keer...........weer die auto propvol! Het zal er wel weer allemaal ingaan, in ieder geval laten wij de aardappelen maar thuis deze keer.

Bij het voorbereiden van een nieuw "ding" kom je regelmatig handige sites en/of tips van anderen tegen. Hiervoor gebruik ik dus mijn Delicious account om al deze links te ordenen en terug te vinden op een moment dat ik dat graag wil. Zo ben ik een tweetal sites tegengekomen die echt handig zijn voor het Twitteren. Veel leuke tips vindt je: hier en via deze link is er nog meer informatie te vinden.

Persoonlijk volg ik de blog van Edwin Mijnsbergen en via zijn blog ben ik terechtgekomen bij: Dymphie. Zij schrijft zeer interessante posts over alle facetten van het web2.0. De cursus 10/23 dingen gaat tenslotte over het delen van informatie!

Ik ben dus eventjes "off line" en zal jullie blogs op een later moment lezen. Suc6 met het oppakken van de nieuwe dingen zo na de break en tot gauw!!!

4 opmerkingen:

  1. Heb een heerlijke week in La France. Rust lekker uit en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie ! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na zo'n waardevolle tip, heb je je vakantie wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst welkom terug. Gezellig.
    Heb de site van Twittermania bekeken en het nodige ervan opgestoken. Dymphie had ik al ontdekt en nu als RSS feed toegevoegd in mijn Google reader.

    BeantwoordenVerwijderen