Powered By Blogger

vrijdag 11 maart 2011

Tussendoortje:-)

Al weer met de neus op de feiten gedrukt waarom de digitale social media zo veel belangrijker en actueler zijn dan bv de traditionele gedrukte media. In de ochtendkrant van vrijdag zijn de Nederlandse militairen uit Libië waarschijnlijk onderweg en via Twitter en Nu.nl waren de militairen al weer thuis! Sneller kan het nieuws niet openbaar gemaakt worden.


Neem deze foto als voorbeeld. Zo kun je ook het wereldnieuws onder de aandacht brengen.




Bron: www.streetsy.com
Bekijk deze site eens en je wordt meteen geïnspireerd hoe je saaie Vinexwijken kunt opleuken.
Zelf kun je foto's van "street art" toevoegen! Misschien een oefening als je op Flickr bezig bent?

Ook wil ik jullie niet onthouden hoe je in de Forbes lijst van miljardairs/miljonairs terecht kan komen. Toch echt jezelf verder ontwikkelen in de ICT business. De meeste "nieuwe" rijken komen uit de digitale wereld (5 via Facebook). Ik vrees dat wij na 23Dingen toch door moeten met een volgende training.


Voor ik dit stukje schreef ben ik weer op bezoek geweest bij onze Bloggers. Ik vind het erg positief dat de meesten van ons na een eerste aarzeling toch steeds enthousiaster worden en de vaktermen vliegen over de bureaus. Zelf leer ik elke dag bij van de collega's. Een ieder is bezig op zijn eigen manier en ontdekt dus ook nieuwe dingen.

Daarom collega's > vooral doorgaan!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens, zowel over de actualiteit (volg de juiste mensen/instanties op Twitter en je bent behoorlijk op de hoogte) als het digitale nieuwsbord in die winkel als het enthousiasme van veel 23dingers. Denk jij aan een vervolgcursus hoe wordt ik rijk met social media?

    Leuke goudvissen heb jij op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs nog tijd voor 'tussendoortjes' :) Respect !
    Met veel plezier lees ik je ervaringen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En kijk eens naar de berichtgeving over de aardbeving in Japan. Hoe sociale media daar gebruikt worden om het thuisfront te laten weten dat het goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog een voorbeeld van de snelheid van nieuws en kennis op internet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Sendai_earthquake_and_tsunami

    BeantwoordenVerwijderen